Cross Training -tuntisi

kalorinpolttotakuulla.

Kestävyys

Tunneilla käytetään helpompia omankeho- tai välineliikkeitä yhdistettynä sykettä nostaviin liikkeisiin. Tempo on tekijänsä mukainen, antaa haastetta kropalle, polttaa kaloreita ja jättää maitohappoa elimistöön. Tunti kehittää vauhti-, voima- sekä maksimikestävyyttä.

Voima

Tunnilla tehdään vaihtuvia voimaa edistäviä liikkeitä omalla keholla, tangoilla, kahvakuulilla: maastavedot, punnerrukset, vatsalihasliikkeet ja kyykyt ovat tyypillisiä tunneilla tehtäviä liikkeitä. Korjataan tekniikkaa ja kehitetään voimaa, nopeutta ja liikkuvuutta. 

Mix

Tunnilla yhdistetään voima ja kestävyys. Voimaosio sisältää voimailun perusliikkeen tekniikkaa ja tekemistä. Sen jälkeen tehdään 5 - 10 minuutin maitohapollinen kestävyysosio. Jokainen treeni on erilainen ja kohdistettu hieman eri liikesuuntiin ja vartalon lihaksistoon.

Aloituskurssi

Vireuksen aloituskurssilla opetellaan tunneillamme käytettävät perustekniikat. Kurssi sisältää tekniikkaharjoittelua ja jokaisen perusliikkeen yksityiskohtaista opetusta. Kurssi antaa valmiudet turvalliseen ja oikeaoppiseen harjoitteluun. Ryhmävalmennuksessa huomioimme sinut yksilönä ja annamme sinulle avaimet tehokkaaseen treenaamiseen.

Kurssi on pakollinen, jos haluaa osallistua jatkossa tunneille.  Jos olet suorittanut vastaavan kurssin muualla, haluamme turvallisuutesi vuoksi varmistaa, että osaat kyseiset tekniikat, joten varauduthan näyttämään ne. 

Voit myös suorittaa aloituskurssin yksilöllisesti yhdessä valmentajan kanssa.