Vastuksenasi on oma keho.

Vireus Kehonpainoharjoittelu.

Kehonpainoharjoittelutunneilla vastuksena on oma keho. Tunneilla saadaan tehoa irti erilaisilla liikkeillä ja tekniikoilla.

Kehonpainoharjoittelun tavoitteena on useiden fyysisten ominaisuuksien kehittäminen (voima, räjähtävyys, liikkuvuus ym. ). Näiden lisäksi myös kehonhallinta, ulkonäkö kohenee, rasva palaa ja lihakset kasvavat. Tavoitteet saattavat olla myös näyttävien kehonpainolla suoritettavien liikkeiden teko, kuten esim. palomiespunnerrus tai yhden käden leuanveto. Onnistumisen riemu on suuressa roolissa kehonpainoharjoittelussa.

Kaikista liikkeistä löytyy versiot jokaiselle, helposta ”mahdottomaan”. On tärkeää, että oppii muuntelemaan ja kehittämään liikkeitä. Esimerkiksi peruspunnerruksesta yhden käden punnerrukseen tai kyykystä pistoolikyykkyyn. Luovuus ja mielikuvitus ovat tärkeässä roolissa kehonpainoharjoittelussa.

Jos sinua kiinnostaa kehonpainoharjoittelutunnit, voit käydä yksilöllisen ohjauksen, jonka jälkeen saat oikeudet tunneille.