Yhdessä on paljon enemmän!

Vireus liikuttaa ryhmiä.

Yhdessä kuntoileminen on hauskan hengästyttävää ja innostavan tehokasta.

Vireus Ryhmäliikunnasta löydät haluamasi tunnin, olit sitten aloittelija tai kokenut liikkuja.

Hyvän kunnon osa-alueet ovat kestävyys, lihaskunto ja liikkuvuus. Ne kehittyvät Vireus Ryhmäliikunnassa.

Parhaat tulokset saat, kun käyt monipuolisesti erilaisilla ryhmäliikuntatunneilla arkiliikunnan ja kuntosaliharjoittelun lisäksi.

Liikutaan värikoodein:

  • Punainen: Sisäpyöräily         
  • Vihreä: Liikettä ja lihaskuntoa                       
  • Musta: Cross Training/Kehonpainoharjoittelu
  • Liila: Tanssilliset tunnit                 
  • Pinkki: Keho ja mieli

Haba-Alli UUTUUS!

Ylävartaloa kehittävä tunti, jossa keskitytään niin niska-hartiaseudun kuin myös käsivarsien vahvistamiseen ja liikkuvuuden ylläpitoon. Mukana myös keskivartaloa vahvistavia liikkeitä. Tunnilla käytetään erilaisia välineitä, jättipallosta levypainoihin. Tunti sopii kaikille!

Lavis ® 

Lavis-lavatanssijumppa on uusi hauska, helppo ja hikinen liikuntamuoto, joka perustuu lavatanssiaskeleiden ja jumpan välimuotoon. Lavista tanssitaan yksin, joten ei ole vaaraa että kukaan talloo varpaille.

Tunnilla tanssitaan tuttuja lavatanssilajeja kuten humppa, jenkka, rock/jive, cha cha ja samba.
Tunnilla jopa opit eri lavatanssiaskeleiden perusteita kuntoilun ohella.

Käy lukemassa lisää osoitteesta: http://www.lavis.fi/   

Les Mills Body Combat

Les Mills Body Combat on tunti jossa yhdistellään yksinkertaistettuja liikkeitä erilaisista itsepuolustuslajeista kuten karatesta, tai chi´stä, taekwondosta ja potkunyrkkeilystä. Kaikki liikkeet tehdään turvallisesti ”ilmaan” ja yksin.

Les Mills Body Pump

Tehokas lihaskuntotunti, jossa levytangon ja painojen avulla harjoitetaan kaikki tärkeimmät lihasryhmät mukavan musiikin tahdissa. Tunti ei sisällä vaikeita askelsarjoja. Kehittää lihasten voimaa ja kestävyyttä sekä kiinteyttää ja kohentaa ryhtiä. Jokainen voi harjoitella omalla tasollaan valitsemalla itselleen sopivimmat painot, alkaen 1,5kg painoista. Helppoa ja sopii kaikenkuntoisille sekä miehille että naisille.

Les Mills Grit UUTUUS!

GRIT on kokonaisvaltainen kehon muokkaaja ja HIIT kuntoharjoitus, joka pistää kalorit palamaan erittäin tehokkaasti. GRIT keskittyy äärimmäisen nopeaan ja tehokkaaseen toimintaan, jotta sinun voimasi, nopeutesi, ketteryytesi ja atleettisuutesi nousisi aivan uudelle tasolle. Treenit kulkevat ohjaajan johdolla uusimpien hittikappaleiden tahdissa.

GRIT STRENGTH on intensiivinen tehotreeni, jossa yhdistetään  levytanko ja -painot yhdessä huippumusiikin kanssa. Täydellinen treeni vartalon lihasmassan kasvattamiseen ja kehon kunnossapitoon. Huippukuntoinen keho nopeasti. 

GRIT PLYO on plyometrinen tehotreeni (kimmoisuusharjoitus), joka panee lihakset koetukselle hyppyjen, punnerruksien ja kyykkäysten voimalla. PLYOssa yhdistyy voima ja ketteryys urheilulliseen suoritukseen. Täydellinen treeni lihasmassan kasvattamiseen.

GRIT CARDIO on kehitetty polttamaan kaloreita sekä tehostamaan urheilullista kyvykkyyttä ja tehokkuutta hyvin nopeasti. Siinä yhdistyy tehokkaat cardio-liikkeet toiminnallisiin ylä- ja alakropan liikkeisiin. Ylivoimainen tehotreeni yleiskunnolle.

Les Mills Sh´bam

Les Mills SH’BAM-tunti koostuu kuumista liikkeistä, listahiteistä ja uudelleen miksatuista vanhoista suosikkibiiseistä. Tällä tunnilla voit yksinkertaisesti treenata itsesi kuntoon, ja antaa samalla sisäisen tähtesi loistaa!

Liikkuvuus ja kehonhuolto

Liikkuvuus ja kehonhuoltotunti perustuu näkemykselle optimaalisesta kehon käytöstä. Kireitä lihaksia venytetään erilaisilla venytystekniikoilla ja heikkoja lihaksia aktivoidaan. Tunnin ohjaaja on fysioterapeutti ja tunneilla käytetään uutta tietämystä kehon toiminnasta omaa kehoa ja pienapuvälineitä apuna käyttäen. Tunti on erinomainen kaikille urheilijoista liikunnan aloittelijoihin.

Lämpövenyttely

Lämpötunneilla studio on lämmitetty n. 25 °C asteeseen: harjoittelu on miellyttävää ja rentouttavaa. Lihakset ja nivelet lämpenevät, aineenvaihdunta tehostuu, keho ja mieli rentoutuvat. Tunti sopii kaikille, joilla ei ole vakavia sydänperäisiä sairauksia.

Reisi Vatsa Pakara eli RVP

Vatsa- ja pakaralihaksiin keskittyvä lihaskunto-tunti. Lopussa venyttely. Sopii kaikille.

Venyttely

Tunnelmallinen venyttelytunti, joka sisältää liikkuvuutta lisääviä ja rentouttavia liikkeitä. Venytykset ovat pitkäkestoisia ja tehokkaita venytyksiä koko keholle. Tunneilla joskus myös rentoutusharjoituksia. Lihaskireys hellittää, ryhti oikenee ja tunnin jälkeen on rentouttavan venynyt olo. Tunti sopii kaikille. 

Zumba

Zumba on kaloreita kuluttava fitness-tanssitunti, joka on yhtaikaa tehokas, hauska ja mukaansatempaava. Zumban kantavana ajatuksena on liikunnan ilo ja liikkeiden helppous. Treenatessa, vuoroin latinalaisen ja kansainvälisen tanssimusiikin tahdissa, arjen huolet unohtuvat! Tule nauttimaan tanssin ilosta, mukavasta menosta ja musiikin sykkeestä!

Functional -tunnit

Functional tunti on toiminnallista harjoittelua, jossa tähdätään eri fyysisten osa-alueiden kehittämiseen. Harjoituksissa tehdään mm.  liikkuvuutta, painonnosto-, voima- ja voimisteluliikkeitä sekä kuntoa kehittäviä harjoitteita. Harjoitusvälineinä toimivat mm. levytangot, kahvakuulat, voimistelurenkaat ja kehonpaino. 

Functional-tunnit ovat pienryhmävalmennusta, jossa saat varmasti henkilökohtaista ohjausta. Tunti sopii kaikille, jotka ovat valmiita haastamaan itsensä ja haluavat monipuolistaa omaa harjoittelua.

Tunnit vaativat Functional  yksilöllisen valmennuksen suorittamisen.

Functional  yksilöllinen valmennus

Vireuksen Functional yksilöllisessä valmennuksessa opetellaan tunneillamme käytettävät perustekniikat. Valmennus sisältää tekniikkaharjoittelua ja jokaisen perusliikkeen yksityiskohtaista opetusta asiakkaan osaamisen mukaan. Osa-alueet ovat kehonpaino -ja voimaharjoittelu sekä liikkuvuusharjoittelu.  Valmennus antaa valmiudet turvalliseen ja oikeaoppiseen harjoitteluun.

Yksilöllinen valmennus on pakollinen, jos haluaa osallistua jatkossa tunneille. Saat valmennuksen jälkeen oikeudet Functional-tuntien varaukseen. Valmennuskertoja on 1-5 riippuen asiakkaan aikaisempi kokemus.

Jos olet suorittanut vastaavan kurssin muualla, haluamme turvallisuutesi vuoksi varmistaa, että osaat kyseiset tekniikat, joten varauduthan näyttämään ne. Varaa  aika vastaanotosta ohjaajallemme.  

Näytä kalenteri