Silloin, kun sinä haluat

Virtuaalitunnit

Oletko aina halunnut käydä ryhmäliikuntatunneilla, mutta aikataulut eivät ikinä sovi?

Ei hätää, nyt sinulla on mahdollisuus jumpata juuri silloin, kun sinä haluat!

Virtuaalitunnit antavat mahdollisuuden valita sinulle sopivan treenin sinulle sopivaan aikaan.  Meiltä löydät monipuoliset ohjelmat, haluat sitten treenata lihaskuntoa, tanssia tai huoltaa kehoasi. Valikoima koostuu mm. Les Mills -konseptin tunneista sekä suomenkielisistä tunneista. Kalenteristamme löytyy myös valmiiksi aikataulutettuja virtuaalitunteja. 

Joten valitse lempiohjelmasi laitteelta ja aloita jumppaaminen, se on niin helppoa!

Tuntivalikoima:

Les Mills Barre

Les Mills BARRE yhdistää lihaskunto- ja aerobisen harjoittelun modernilla tavalla käyttämällä klassisen baletin elekieltä. Mukaansatempaava musiikki ja tunnilla käytettävä balettisanasto takaavat ainutlaatuisen ryhmäliikuntakokemuksen. Tunti vahvistaa erityisesti keskivartalon, jalkojen ja jalkapohjien lihaksia sekä kehittää koordinaatiokykyä. Tunnilla käytetään pieniä painoja. Kenkiä et tarvitse, sukat tai voimistelutossut riittävät. Tunti ei vaadi aikaisempaa kokemusta baletista.

Les Mills Body Balance

Joogan, Tai Chin ja Pilateksen sekoitus, joka auttaa rakentamaan liikkuvuutta ja voimaa. Tunnin jälkeen olosi on keskittynyt ja rauhallinen. Musiikin,  hengityksen hallinnan ja hallituiden liikkeiden avulla saavutetaan keholle hyvä balanssi ja harmonia. 

Les Mills Body Combat

Les Mills Body Combat on tunti jossa yhdistellään yksinkertaistettuja liikkeitä erilaisista itsepuolustuslajeista kuten karatesta, tai chi´stä, taekwondosta ja potkunyrkkeilystä. Kaikki liikkeet tehdään turvallisesti ”ilmaan” ja yksin.

Les Mills Body Pump

Tehokas lihaskuntotunti, jossa levytangon ja painojen avulla harjoitetaan kaikki tärkeimmät lihasryhmät mukavan musiikin tahdissa. Tunti ei sisällä vaikeita askelsarjoja. Kehittää lihasten voimaa ja kestävyyttä sekä kiinteyttää ja kohentaa ryhtiä. Jokainen voi harjoitella omalla tasollaan valitsemalla itselleen sopivimmat painot, alkaen 1,5kg painoista. Helppoa ja sopii kaikenkuntoisille sekä miehille että naisille.

Les Mills CXWorx

Les Mills CXWORX on kaikki mitä tarvitset tehokkaaseen keskivartalotreeniin. Tunnilla kehitetään monipuolisesti keskivartalon lihaskuntoa, niin syviä kuin pinnallisiakin lihaksia.

Les Mills Grit Cardio

GRIT CARDIO on kehitetty polttamaan kaloreita sekä tehostamaan urheilullista kyvykkyyttä ja tehokkuutta hyvin nopeasti. Siinä yhdistyvät tehokkaat cardio-liikkeet toiminnallisiin ylä- ja alakropan liikkeisiin. Ylivoimainen tehotreeni yleiskunnolle.

Les Mills Grit Plyo

GRIT PLYO on plyometrinen tehotreeni (kimmoisuusharjoitus), joka panee lihakset koetukselle hyppyjen, punnerruksien ja kyykkäysten voimalla. PLYOssa yhdistyy voima ja ketteryys urheilulliseen suoritukseen. Täydellinen treeni lihasmassan kasvattamiseen.

Les Mills Grit Strength

GRIT STRENGTH on intensiivinen tehotreeni, jossa yhdistetään  levytanko ja -painot yhdessä huippumusiikin kanssa. Täydellinen treeni vartalon lihasmassan kasvattamiseen ja kehon kunnossapitoon. Huippukuntoinen keho nopeasti. 

Les Mills RPM

Les Mills RPM -virtuaalitunti on intervallityyppinen sisäpyöräilytunti, jossa energinen musiikki motivoi ylittämään itsensä ja testaamaan omia rajoja. Inspiroiva ohjaaja johtaa pyöräilijätiiminsä kanssa sinut maaliin läpi mäkinousujen, tasamaiden ja intervallien vaihtelemalla välillä polkunopeuksia ja pyöräilyasentoja istumisesta seisomiseen. Pyörissä on mahdollista säätää vastus juuri sinulle sopivalle tasolle. Kengät ovat tällä tunnilla oltava mukana, pyörissämme on myös lukkopoljinmahdollisuus. Varaathan mukaasi myös juomapullon ja hikipyyhkeen. 

Les Mills Sh´bam

Les Mills SH’BAM-tunti koostuu kuumista liikkeistä, listahiteistä ja uudelleen miksatuista vanhoista suosikkibiiseistä. Tällä tunnilla voit yksinkertaisesti treenata itsesi kuntoon, ja antaa samalla sisäisen tähtesi loistaa!

Les Mills SPRINT

Les Mills SPRINT -virtuaalitunti on 30-minuutin kovatehoinen intervalliharjoitus (HIIT). Les Mills SPRINT on haastava ja kovatehoinen treeni, joka testaa fyysistä kuntoa ja nostaa harjoittelusi tehot aivan uudelle tasolle. Tämä tunti polttaa kaloreita vielä tuntienkin päästä! Tunnilla käytetään apuvälineenä sisäpyöräilyyn tarkoitettua pyörää maksimaalisen treenin tekemiseksi

Pilates

Kiireetön tunti, jolla tehdään hallittuja, koko kehoa vahvistavia liikkeitä hengityksen rytmittämänä. Pilateksen avulla voi harjoittaa tasapainoisen ja vahvan lihaksiston sekä joustavat nivelet ja hyvän lihasvenyvyyden.  

Mobility

Tunnin teemana liikkuvuuden parantaminen ja palautuminen.