Silloin, kun sinä haluat

Virtuaalitunnit

Oletko aina halunnut käydä ryhmäliikuntatunneilla, mutta aikataulut eivät ikinä sovi?

Ei hätää, nyt sinulla on mahdollisuus jumpata juuri silloin, kun sinä haluat!

Virtuaalitunnit antavat mahdollisuuden valita sinulle sopivan treenin sinulle sopivaan aikaan.  Meiltä löydät monipuoliset ohjelmat, haluat sitten treenata lihaskuntoa, tanssia tai huoltaa kehoasi. Valikoima koostuu mm. Les Mills -konseptin tunneista sekä suomenkielisistä tunneista. Kalenteristamme löytyy myös valmiiksi aikataulutettuja virtuaalitunteja. 

Joten valitse lempiohjelmasi laitteelta ja aloita jumppaaminen, se on niin helppoa!

Tuntivalikoima:

Les Mills Body Balance

Joogan, Tai Chin ja Pilateksen sekoitus, joka auttaa rakentamaan liikkuvuutta ja voimaa. Tunnin jälkeen olosi on keskittynyt ja rauhallinen. Musiikin,  hengityksen hallinnan ja hallituiden liikkeiden avulla saavutetaan keholle hyvä balanssi ja harmonia. 

Les Mills Body Combat

Les Mills Body Combat on tunti jossa yhdistellään yksinkertaistettuja liikkeitä erilaisista itsepuolustuslajeista kuten karatesta, tai chi´stä, taekwondosta ja potkunyrkkeilystä. Kaikki liikkeet tehdään turvallisesti ”ilmaan” ja yksin.

Les Mills Body Pump

Tehokas lihaskuntotunti, jossa levytangon ja painojen avulla harjoitetaan kaikki tärkeimmät lihasryhmät mukavan musiikin tahdissa. Tunti ei sisällä vaikeita askelsarjoja. Kehittää lihasten voimaa ja kestävyyttä sekä kiinteyttää ja kohentaa ryhtiä. Jokainen voi harjoitella omalla tasollaan valitsemalla itselleen sopivimmat painot, alkaen 1,5kg painoista. Helppoa ja sopii kaikenkuntoisille sekä miehille että naisille.

Les Mills Sh´bam

Les Mills SH’BAM-tunti koostuu kuumista liikkeistä, listahiteistä ja uudelleen miksatuista vanhoista suosikkibiiseistä. Tällä tunnilla voit yksinkertaisesti treenata itsesi kuntoon, ja antaa samalla sisäisen tähtesi loistaa!

Pilates

Kiireetön tunti, jolla tehdään hallittuja, koko kehoa vahvistavia liikkeitä hengityksen rytmittämänä. Pilateksen avulla voi harjoittaa tasapainoisen ja vahvan lihaksiston sekä joustavat nivelet ja hyvän lihasvenyvyyden.  

Mobility

Tunnin teemana liikkuvuuden parantaminen ja palautuminen.