Tiedote Vireuksen ryhmäliikunnasta ja livetunneista

25.3.2020

Hyvät asiakkaat!

Olemme päättäneet poikkeustilanteesta johtuen toistaiseksi muuttaa ryhmäliikuntatunnit keskiviikosta 25.3. alkaen nettiin. Aloitamme keskiviikosta alkaen livetunnit sekä erilaisten virtuaalituntien tarjoamisen kaikille aktiivisille asiakkaillemme Facebookin välityksellä. Näin voimme edelleen tavata päivittäin.

Kaikki aktiiviset asiakkaat voivat liittyä Facebookin kautta "Vireus Virtuaali" -ryhmään, jossa pidämme livetreenilähetyksiä. Ryhmän löydät kirjoittamalla Facebookin hakuun "Vireus Virtuaali".  Jaamme ryhmässä myös linkit erilaisiin virtuaalitunteihin. Niiden parissa voitte liikkua kotona.  Ryhmäliikunnan erikoisaikataulu on voimassa toistaiseksi. Lukujärjestyksemme livetreeneihin näet normaalisti varausjärjestelmästämme.

Autamme sinua liikkumaan myös etänä:

- Vireus livetreenit jäsenten omassa Facebook -ryhmässä "Vireus Virtuaali"
- Vireuksen ohjaajien suosikkitunteja
- Taukotreenit etänä
- Päivän treenivinkit
- Kahvakuulan ja muiden välineiden lainaus kotiin.
- Virtuaalitreenit lihaskunnon ylläpitämiseen
- CMS -etätunnit
- Kotitreeniohjeet s-postitse
- Personal Trainerin vinkit lihaskuntoharjoitteluun kotona
- Les Mills -etätunnit

Mikäli jäsenyytesi on tällä hetkellä tauolla, voit aktivoida sen helposti soittamalla puh. 040 417 2117 tai laitttamalla meille sähköpostia.

Tämä on jäsentemme etu, ei julkinen palvelu. Teemme kaikkemme, että saatte huolehtia terveydestänne liikkumalla kanssamme myös kotioloissa. Täten tarjoamme myös teille maksuttomat kotitreeniohjeet sähköpostiin mikäli et ole vielä niitä itsellesi saanut. Jos olet kiinnostunut kotitreeniohjeista, laita sähköpostiviestiä meille osoitteeseen mantsala@vireus.fi

Vastaanottomme toimii toistaiseksi etävastaanottona puhelimitse ma-pe klo 10-14. Voit laittaa viestiä myös sähköpostitse mantsala@vireus.fi

Päivitämme säännöllisesti tietoja. Tiedotteet tulevat sinulle sähköpostiin. Kiitos että luet tiedotteet huolella.

Tsemppiä kaikille!

Vireuksen henkilökunta