Vireuksen fysioterapiapalvelut Mäntsälässä siirtyvät osaksi Fysiosta

Kuntosali-ja hyvinvointikeskus Vireus Oy:n fysioterapiapalvelut siirtyvät osaksi Mehiläisen Fysios-ketjua 5.8.2022 alkaenVireuksen 10 ammattilaista tarjoavat fysioterapia-, jalkaterapia-, hieronta-sekä Personal Training -palveluita. Fysioterapiatoiminta jatkuu normaaliin tapaan tutuissa tiloissa.

Kuntosali-ja hyvinvointikeskus Vireus on tarjonnut fysioterapiapalveluita Mäntsälässä vuodesta 2007. Erikoisosaamista löytyy tuki-ja liikuntaelinfysioterapian ja OMT-fysioterapian lisäksi lantionpohjan fysioterapiasta, psykofyysisestä fysioterapiasta, alaraajafysioterapiasta sekä kipufysioterapiasta.-Fysioksen arvot kohtaavat oman toimintamme arvoja. On hienoa nähdä, kuinka fysioterapia kehittyy ja kasvaaja haluamme olla kehityksessä ja Fysioksen kasvutarinassa mukana. Uskon, että pystymme tarjoamaan jatkossa entistä monipuolisempaa palveluaja arvostamme yhteistyön mahdollisuuksia myös Mehiläisen toiminnan myötä. Olen hyvin tyytyväinen siitä, että Vireuksen fysioterapian liiketoimintakaupan myötä pääsemme kehittämään palveluitamme entistä laajemmin mäntsäläläisten asukkaiden terveyden ja hyvinvoinnin tukemiseksi, sanoo Vireuksen perustaja Heli Kallio.

Fysioksen toiminta perustuu koulutettuun ammattitaitoiseen henkilökuntaan sekätoiminnan jatkuvaan kehittämiseen. Toiminnassamme painottuu terapeutin ja asiakkaan välinen hoitosuhde, joka on ensiarvoisen tärkeä hyvän hoitotuloksen saavuttamiseksi. Vireus fysioterapian osaavat ja ammattitaitoiset terapeutit täydentävät toimintaamme Uudellamaalla, sanoo Fysioksen johtaja Heikki Tiitinen.

Vireuksen fysioterapiatoiminta jatkuu normaalisti osoitteessa Risto Kallion raitti 2.

Lisätietoja:

-Vireus, Heli Kallio, p. 040 744 6295

-Fysios, Heikki Tiitinen, p. 040 064 86

Vireus on kuntosali-ja hyvinvointikeskus Mäntsälässä, joka työllistää 10 ammattilaista. Yritys tarjoaa fysioterapiaa, hierontaa, jalkaterapiaa ja Personal Training -palveluita. www.vireus.fi

Fysios on valtakunnallinen terapiaketju, johon kuuluu yli 100 toimipistettä yli 50 paikkakunnalla ja se työllistää jo 1000 alan ammattilaista. Fysios on ollut 1.2.2022 alkaen osa Mehiläinen-konsernia  www.fysios.fi